17 Ağustos 2008 Pazar

Rapunzel , Rapunzel İpek Saçların Ne Güzel!


Saç insanı rezil de eder vezir de . Saçlarımı yıllardır kestirmiyorum. Bakım da yapmıyordum. Kıvırcık ve zor taranan saçları da ekleyin . Oldu size benim bakımsız, bonus saçlar. Ani bir kararla saçımı Posh modeli kestirdim . Ne iyi ettim ! Oohhh! Dünya varmış . Hele şu bunaltıcı sıcaklarda ...


Eeee hazır kestirmişken sağlıklı uzaması için bakım da yapmak lazım. Bir ara şu bitkisel karışımlara çok kafa yormuştum. Ama bütün tarifler ya çok zahmetli ya da aktar aktar dolaşmayı gerektiriyor. Veee aradığım tarifi buldum ! Basit , ucuz ve kokulu! Siz sever misiniz bilmem ama ben yumurta kokusundan hiç hoşlanmam. Yine de tarifi paylaşayım belki denemek istersiniz.

1 yumurta
1/2 greyfurt suyu
2 çorba kaşığ saf zeytinyağı

Bu malzemeleri bir güzel karıştırıyoruz. Kuru saçımıza bir tarak yardımıyla uyguluyoruz . 12 dakika bekletip şampuanlıyoruz. Bu kadar ! Basit. Ucuz. KOKULUUUU!

Hiç yorum yok: