30 Kasım 2008 Pazar

Tembellikten Yorgunluğa....

Biliyorum yazamadım uzun zamandır. Ama nedense bir yoğunluk var. Mesai saatlerim de uzadı. Bir düzen tutturmaya çalışıyorum şimdi. Haftasonları nasıl geçiyor anlamıyorum.Peki haftasonu ne yaptım ?
Cumartesi
  • Kocacığın usrarlarına dayanamayarak sabah 05.30'da kalktım ve onunla 1.5 saat yol giderek arabasını servise bıraktık. Uykusuzluğun güzel kısmı : Deniz kenarında kahvaltı ve gezinti.
  • Öğlen beyefendiyi bırakıp 2 saat yol giderek geri döndüm.
  • İşten bir arkadaşın davetine katıldım.
  • Kocacığım arabanın servisten çıkmasını bekleyeceği için geç gelecekti. Anneme uğrarım o saate kadar diye düşündüm ve oraya gittim.
  • O esnada telefon geldi. Meğer bir arkadaşıma cumartesi sana gelirim demişim ama unutmuşum. Akşam da toplanıp ona gittik.

Benim için fazla bile. Ev kuşuyum çok uzun zamandır. Gençlikteki bir günde 5 yer dolaşalım günleri geçti artık.

Pazar , yani bugün....

  • Sabah 8.30da kalktım ve beyefendi acıkmış. Ben kahvaltı hazırladım o uyudu .
  • Ben toplantı için evden çıktım. 2 saat toplantı sürdü.
  • Eve geldim kardeşim aradı biraz dışarı çıkalım diye.
  • Dışarı çıktık , eve geldim benimki uyuyo :)
  • Balık aldım, temizledim , pişirdim kocamı uyandırdım
  • Yemek yedik
  • Evi temizledim
  • Poğaça yaptım
  • Şimdi yarına hazırlık yapacağım

Bu kadar şeyi yapmak beni yordu. Eski enerjimden eser yok ben artık tembel bi kızım. Bunları da sayarak bloga yazmama mazeretlerimi sıralamış oldum.

Hiç yorum yok: