30 Ocak 2009 Cuma

Moonish 'in El Yapımı Tebrik Kartı




Dün akşam sevgili kocam eve elinde bir dosyayla geldi :
" Sana bir şey getirdim . Çok sevineceksin ama karşılığında 5000 liranı alırım. "
Ben : " 5000 liram olsa ben istediğim her şeyi alırım zaten "
Sevgilim :" İyi düşün bak çok sevineceksin diyorum"
Ben :" İlaç mümessilleri değişik bir şey mi getirdiler ? " ( Evet , onların getirdiği her şeye bayılıyorum , kocamsa post it ve defter getirdiklerinde bayılıyor )
Sevgilim : " Sen bilirsin ben de yırtıp atarım " dedi ve sarı bir zarf çıkardı dosyadan ve ben durumu o anda çaktım :) Moonsun
'ın yaptığı yarışmada kazandığım o muhteşem kart ! Kocacık öpücüklerle egale edildi ve kart ele geçirildi. İçinde de sıcacık cümleler :) Burdan tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Moonsun 'ın yarışmalarını kaçırmayın belki size de çıkabilir :))

3 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Melusinacim cok sevindim, cabucak sana ulasmasina :)) Kaybolacak diye cok korkmustum :) birazcikta sanirim yolda biraz hirpalanmis :))
Sana kocaman opucuklerimi gonderiyorum Melusinacim :)) Guzel bir hafta sonu seninle ve sevgilinle olsun :))

Tugba dedi ki...

tekrar tesekkür ederim Moonish :) Ben de bu kadar çabuk gelmesine şaşırdım açıkçası . Ben de PTT'ye tesekkür ederim senin gibi
tekrar ellerine sağlık

DuruButik dedi ki...

tebrik ederim melusina;)