18 Şubat 2009 Çarşamba

Dereotlu Ayran


Ayran içtik ayrı mı düştük ? Biliyorum bu aralar düzenli yazamıyorum ; ama sürekli bir yorgunluk hali var bende. Bir an önce bahar gelsin istiyorum. Hava benim psikolojimi çok fazla etkiliyor. Yemek bile yapasım yok. Evi yaklaşık 3 gündür temizlemeye çalışıyorum ama bitecek gibi görünmüyor :) Haftasonu misafir ağırlamalıyım ki biraz hız kazanayım :) Mecburen bir şeyler yapıyorum o zaman :)

Ayranı nasıl yapıyorsunuz ? Ben biraz koyu severim. Bir bardak ayran için 2 kaşık yoğurt kullanıyorum. Tabi su olarak da yoğurdun suyunu kulllanıyorum. Bu sefer biraz dereotu ekledim. Daha ferahlatıcı oldu sanki :)

6 yorum:

3prenses dedi ki...

bende katı severim.dereotuda eminim yakışmıştır.çünkü dereotuda severim.iyi fikir ellerine sağlık.

nergisce dedi ki...

tam yaz aylarina göre:) bende ayrani koyu severim ama dereotlu hic icmedim güzel bi fikir:) sunumu cok güzel gözüküyor

Moonish (moonsun) dedi ki...

Mis missss :)) Ben cok severim ayrani :)) ahh Melusinacim, o yorgunluk hali herkesde var sanirim, cabucak bahar gelse dedigin gibi :)

Nazpek dedi ki...

Baharı bekleyen kumrulara döndük galiba

Tugba dedi ki...

hızlar hepinize yorumlarınız için teşekkür ederim

Haspam işte! dedi ki...

Ben de koyu severim de, hiç dereotlusunu görmemiştim/duymamıştım.

Deneyelim bakalım. :)