5 Şubat 2009 Perşembe

Milföy Pizza



Salı akşamı kurtarıcım milföy pizzayla karşınızdayız efem. Milföy hamuruna çeşit çeşit şekiller verilebiliyor ama ben en çok bu ortası açık modeli beğeniyorum. Evet 10 dakikada hazırlayıp 25 dakikada yemeye hazır olacak böreğimizin tarifine geçelim :
Malzemeler:
10 adet milföy hamuru
3 adet uzun sosis
10 çay kaşığı domates püresi
kekik
1 yumurta sarısı

Milföyleri yumuşaması için bekletiyoruz. Sonra şekildeki gibi bıçakla çizikler atıyoruz. Karşılıklı köşeleri yer değiştirip ortadaki boş kısma doğradığımız sosisleri , 1 çay kaşığı domates püresini ve kekik koyuyoruz. Kenarlara yumurta sarısı sürüp 200 derece fırında 25 dakika pişiriyoruz :)

9 yorum:

Yeliz dedi ki...

milföyden beyaz peynirli maydanozlu börek çok sık yapıyorum bunu da deneyeyim güzel görünüyor eline sağlık:)

Tugba dedi ki...

evet beyaz peynirli de çok güzel oluyor bir de bunu dene eminim seveceksin :)

Nazpek dedi ki...

Çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım.
habersiz misafirler için kurtarıcı değilmi*)

Tugba dedi ki...

kesinlikle öyle nazpekcim :)

3prenses dedi ki...

çok güzel bir fikir ellerine sağlık.

Moonish (moonsun) dedi ki...

Mutlaka denemeliyim :) o citir incecik milfoy hamuruna bayiliyorum ama evde hic denemedim :))

Tugba dedi ki...

moonsun kesinlikle en pratik börek !
üstelik tatlısı da tuzlusu da oluyor milföyle yapılan tariflerin

Moonish (moonsun) dedi ki...

Melusinacim :)) nerelerdesiiin :))

Tugba dedi ki...

Geldim burdayım :)