17 Nisan 2009 Cuma

Elmalı Mini Tart

Biz kışın pek meyve yemiyoruz. Dolapta da elmalar var tart yapayım dedim. Ama hamur kalıbıma ufak geldiği için son anda minik tartlar yaptım.

Malzemeler :
1 çay bardağı pudra şekeri
1 paket margarin
Un

Harcı İçin :
2 elma
4 kaşık toz şeker
1 kaşık tarçın

Harç malzemelerini tavada pişiriyoruz ve soğutuyoruz. Hamuru yoğurup ceviz büyüklüğünde yuvarlıyoruz. Baş parmağımızla ortasına bastırark çukur oluşturuyoruz. Harcı çukurlara yerleştirip 180 derecede 15-20 dakika pişiriyoruz.


Not : Lacheen'in muhteşem elbisesi dün elime ulaştı. Akşam resimde renkler tam yakalanamaz diye bugün resim çekip postu yayımlayacağım. Önce resmimi çekecek birini bulayım da bugün :))

2 yorum:

Hayatın Ressamı dedi ki...

ellerine sağlık.bende elmayı sadece kurabiyede kullanıyorum malesef.elbiseyi çok çok çok merak ediyorum hemen giy çek fotoları.

Tugba dedi ki...

koydum bile fotoları :)