20 Temmuz 2009 Pazartesi

Huzurlu Bir Pazar...

Geçen hafta İzmit' e gitmek için vedalaşmıştım sizinle ama İzmir'den çıktım. Bu hafta oldukça uzun yol yaptık. Cumartesi yoldaydık , pazar yoldaydık , salı , çarşamba , cuma... Neyseki eve döndük ve cumartesi akşamı yemeğe gelen annemlere pazar günü iade-i ziyaret gerçekleştirdik.
Bize 10 dakika uzaklıkta bulunan bir bahçemiz var. Annem ve babam bahardan itibaren haftasonlarını orda geçiriyorlar. Babam haftaiçinin stresini atarken annem de sinir olup geri geliyor. Nedense annemin orda asabı bozuluyor :) ?!:)
Babam bahçeyle uğraşırken dinleniyor da nasıl oluyor bilmiyorum. Hele sıcakta çok yorucu bir iş. Neler mi yaptık pazar günü ?



Anne gözlemesi... Bakmayın oklavayı profesyonel tutuşuna . Kendisi mutfakta 40'ndan sonra çalışmaya başlayanlardan...





Baba elinden et sote... Balık ve et ondan sorulur. Laf aramızda -4o yılda bir mutfağa girse de- annemden daha lezzetli yemek yapar.



Bahçeden toplanan böğürtlenler ve mısır ... Mmmmm


Minik kulubemizin yanındaki böğürtlenler ve üzüm çardağı (?)


Kardeşimin salıncak sefası... O her yeri kapladığından bize fırsat kalmadı. Şaka şaka... Vallahi...


.

7 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Süper sote valla baboşlar öyledir benimkisi mutfaktan çıkmaz. Kuzum kardeşini ne yapmışsın yarıldım burada gülmekten :)

Tugba dedi ki...

yakıştı ama keretaya :P :)
şişko şeytan oldu :)

Stil Direktoru dedi ki...

heheh şişko şeytan mı kız sen beni öldüreceksin oyy terledim :)

Loreathan dedi ki...

Ouwwww sabah sabah karnım acıktı:D

Tugba dedi ki...

ee paket yapalım o zaman :)

Loreathan dedi ki...

Evet aliyim ben^_^ meşrubat almıyacağım evde var:D

Tugba dedi ki...

puhahhahhaah
koptum iyi mi ? :))