2 Şubat 2010 Salı

Bulantı Dolayısıyla Kapalıyız... :)


Bir yemek blogunun güncellenmesine ne engel olabilir ? Cevap : Mutfağa girememek !
Aslında bu güzel bir haberin sonucu :) 6 haftalık nurtopu gibi bir kesemiz var. İnşallah cuma günü kontrole gittiğimizde kalp atışları duymak istiyoruz :))

Bu arada ben değil mutfağa girmek , yemek resmi görmeye bile tahammül edemiyorum. Kendi blogumu bile açmadım uzun zamandır :) Sabahları bulantım daha ağır ve aşırı halsizliğim var. Hani grip olacak gibi olursunuz , bir kırgınlık , bir ağırlık olur. İşte ben öyleyim. Sadece patates , makarna , çorba ve meyveyle besleniyorum. Başka bir yiyecek düşüncesi bile midemi bulandırıyor. Hele ki yağlı yemek kokusu !!! O tatlısız yaşayamayan ben şimdi aklımdan bile geçirmiyorum :)) Burda şu meşhur halk sözü devreye giriyor : " Ye tatlıyı , çıkar Hakkı'yı ; ye ekşiyi , çıkar Ayşe'yi "
Allah sağlıklı bir bebek almayı nasip etsin kucağıma ama benim gönlüm kızdan yana :))

Henüz kalp atışını duymadığımız için ben hamileyim demeye bile korkuyorum. Çünkü çevremde o kadar çok bebeğini kaybeden anne gördüm ki kan testi pozitif çıkmasına rağmen dr. a giderken açaba dış gebelik mi diye sayıklayarak gittim. Neyseki her şey normal çıktı. Ama kalp atışını duymak için gitmeden önce hala aklımda boş gebelik olabilir mi diye düşünceler var.

Hamile kalmadan önce , kocamı bebek için ikna etmeye çalışırken kendimi anne gibi hissederdim. Aynada göbeğime bakıp hamilelik provaları yapardım ve o psikolojiye girerdim. Şimdi bulantım da olmasa çoğu zaman hamile olduğumu unutuyorum. Sadece yanımda sigara içmeyen aile fertleri , bana çok yardım eden bir koca , sürekli canımın ne istediğini soranlar sayesinde anlıyorum durumu. Hatta kocama bile dedim : " Sen hep beni pamuklara saracaksan ben sürekli hamile olabilirim :)"

Anlayacağınız korkuyorum arkadaşlar . Bebeği kaybetmekten korkuyorum. Sanki ben anne olamazmışım gibi geliyor. Hamilelik de çok uzak geliyor. Karmakarışık durumlar içerisindeyim. İçimde bir şey varmış gibi hissetmiyorum. Benim için dua edin .

Allah bebek sahibi olmak isteyen herkese hiç aratmadan versin. !

12 yorum:

Laçin Tenel dedi ki...

çok sevindim, Allah tamamını erdirsin. Bu arada benim de etrafımda çok var bebeğini kaybedenler, ilk aylar dikkatli olmak lazım sanırım.
Gelişmeleri bekliyoruz :))

Unknown dedi ki...

yaşadığın günleri çok yeni yaşadım seni çok iyi anlıyorum..içinde bir canlıyı hissetmen 6 ayı alacaktır.Umarım çok sağlıklı bir hamilelik geçirirsin.

MUTFAKISTAN dedi ki...

Tebrık ederım allah tamamına erdırsın.Canım hep kotu seyler dusunme neden dusuk olsun ne dusunursen basına gelır
Once 9 ay sonra saglıkla bebegıme
kavusacagım dıye dusun lutfen
Sevgıler

Tugba dedi ki...

Lacinciğim ,
teşekkür ederim :) Darısı başına diyelim :))

Müge,
Senin de çoğu gitti azı kaldı :) Bakalım ben o günleri görebilecek miyim ? Öylesine hayal geliyor ki..

Mutfakistan ,
Teşekkür ederim desteğin için :) Bundan sonra pozitif düşüneceğim , çok haklısın :))

TATESAL dedi ki...

Rabbim tamamına erdirsin,yaşadığın duygular çok normal...Hassas,kırılgan ve duygusal olursun sen şimdi...

Bulantı için önerim yatağının başucuna çubuk kraker koyman ve kalkmadan bir iki çubuk yemen,faydası oluyor bayağı...
Eeee 3 hamilelik yaşamış biri olarak yazıyorum...

Sevgiler....

Tugba dedi ki...

tatesal ,
amin :)) ne kadar güzel 3 çocuk annesisin benim hayalim de en az 3 çocuk sahibi olmak ama önce kocamı ikna etmeyi başarmam gerekiyor :)) inşallah ben de senin gibi 3 bebek sahibi olurum aminnn :))

emine dedi ki...

hayırlı olsun allah sağ salim kucağınıza almak nasip etsin bende bir kız çocuk annesiyim ilk aylar mutfağa bile giremiyordum bulantıdan ve o korkular yok mu dokuz ay boyunca hiç geçmedi ya kaybedersem ya olmazsa diye ama şimdi kucağımda çok şükür hele bir kımıldamaya başlasın tekmeler atmaya başlasın o zaman hiç unutturmaz hamile olduğunuzu :) içinizi ferah tutup hamileliğinizin tadını çıkarın bulantılar 1-2 aya kalmaz azalınca daha bir rahatlarsınız zaten kucağınıza aldığınızda da düşünebileceğiniz ilk şey sıkıntılarımın hepsine değdi olacaktır

nergisce dedi ki...

:) ay pek sevindim, InsaAllah hersey hayirli olur sizin icin. Rabbim hayirlisiyla bebegin kucaginaalmay nasip etsin...Kendine iyi bak melucum bizleri unutma yaz icinden geldigi gibi yemek yapmasanda olur:))

L@L dedi ki...

Hamilelik haberine ne çok sevindim :) Bende 3 aylık hamileyim , aynı zorlukları bulantıları yeni atlattım inşallah seninde kolay geçer bu zor günlerin tatlım :)sevgiler!

Tugba dedi ki...

mine ,
teşekkür ederim :) insan bir şeyi çok isteyince kaybetmekten korkuyor değil mi :)) ne kadar güzel sen kucağına almışsın inşallah Allah bana da nasip eder.


nergisce ,
unutur muyum buraları sadece bulantıdan bilgisayarı açamıyorum öylece yatıyorum dediklerine göre 1-2 aya kadar geçermiş sona hep burdayım :)

Lalciğim ,
daha seni evlilik için tebrik edemeden bir anne adayı olmuşsun çok sevindim :) Allah tamamına erdirsin inşallah :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Sevgili Melusina,öncelikle seni ve eşini tebrik etmek isterim.Allah tamamına erdirsin.
Sakın korkma,herşeyin hayırlısını istemelisin önemli olan bu biliyorsun.Bu güzel duyguyu isteyen herkese Rabbim yaşatsın.Yorucu ama güzel:))Rahat ol,kendini yormamaya ve ağır bişey kaldırmamaya dikkat et.Aklıma gelen ilk şey bu oldu.
Allahtan senin için hayırlı ve sağlıklı bir evlat vermesini dilerim.

Tugba dedi ki...

İçimden geldiği gibi,
çok teşekkür ederim söylediklerin için :)
kalp atışını duyunca biraz rahatladım ama insan ister istemez korkuyor :)
Amin , benim de dileğim hayırlı ve sağlıklı bir evlat