30 Mayıs 2010 Pazar

Merhaba herkese ,
Bulantı ve kusma dolayısıyla ara vermiştim hayata. 13. haftanın bitimine kadar da sürdü. 2 ay sürekli yatmaktan ve bir şey yiyememekten enerjim öylesine düşmüştü ki 3 metre yürüsem başım dönüyordu. Toparlamam 1 ayı aldı. Allah'tan şimdi eski enerjime kavuştum. Yine de bu göbekle yokuş ve merdiven çıkmak pek harcım değil :)
Mutfak maceralarım ayrı bir konu. Önceleri kokudan mutfağa giremeyen ben sonraları iştahsızlık ve tembellik dolayısıyla yemek işine pek bulaşmadım. Hazır yemeye de alışmıştım tabi :) Üstelik her zaman yaptığım yemekler nedense aynı güzellikte olmuyordu. Canım iyice sıkıldı. Bir daha hiç bir şeyler pişiremeyecekmişim gibi gelmeye başladı. Birkaç gündür ilerleme var :)) Önce hamilelik öncesinde yaptığım fakat yayımlayamadığım tariflerden başlarım diyorum. Sonra da yeni denemeler...
Aslında bu mutfaktan uzak kalma işi işime yaradı. Henüz kilo aldım denemez. Herkesin de "Arkadan görsem hamile demem " söylemleri beni sevindiriyor. Aldığım fazla kilolar bebeğime yaramayacak çünkü ve vermesi zor olacak benim için. Özel bir diyet yapmıyorum ama yaz sıcağında canım ağır şeyler yemek istemiyor. Meyve ve sebze ağırlıklı besleniyorum. Hala eski kıyafetlerime girebiliyorum. yalnız bazı tişörtlerimden göbeğim fırladığı için onlar rafa kalktı. henüz hamile kıyafeti almış değilim ama bu aydan sonra ihtiyacım olur sanırım. 6. aya girdik de :))

2 yorum:

mine dedi ki...

hayırlsıyla tamamlanır bu dönem de biran önce kucağınıza alırsınız dünya tatlısını
sevgiler...

Tugba dedi ki...

teşekkür ederim
darısı tüm isteyenlerin başına...