21 Ağustos 2008 Perşembe

Fırın Torbasında Soslu Tavuk

Bugün hamaratlığım ve çalışkanlığım üzerimdeydi ( Tü tü tü maşallah). Hatta üşenmeden markete gidip bir şeyler aldım ( Çalışkanlığın sınırlarını zorluyorum) . Tarifi de sizinle paylaşıyorum zira kocam 2 aydır ilk defa "çok güzel olmuş " dedi ben sormadan.

malzemeler :
Fırın torbası
Tavuk baget
Soğan
Patates
Domates
Havuç
Sos İçin :

Yoğurt
Salça
Sarımsak
Kekik
Kırmızıbiber
Kimyon
Tuz

Önce sosu hazırlıyoruz . Bagetleri sosa bulayıp buzdolabına 1-2 saat dinlenmeye alıyoruz ki sosu iyice özümsesin. Fırın torbasına 1 tatlı kaşığı un serpip iyice unun torbaya bulaşmasını sağlıyoruz. Sebzelerimizi fırın torbasına yerleştiriyoruz. Üzerlerine de soslu tavuk bagetleri koyup fırın torbasının ağzını bağlıyoruz. Birkaç yerinden iğneyle deldikten sonra 200 derece fırında 35 dakika pişiriyoruz. Afiyetle yiyoruz


Not : Ben sebze olarak patlıcan , kabak koydum ama inanın yağsız tatsız bir şey oluyor. O nedenle size verdiğim tarifte onları koymadım.

Hiç yorum yok: