10 Eylül 2008 Çarşamba

Atalım mı Arap kızı atalım mı vaayyy vaaayyyy




Birkaç gündür üzerimde ağırlık var.Kolumu kaldıracak halim yok. Akşamları yemekten sonra bir yerlere gidiyoruz ama ben hep esneyip duruyorum. Bir an önce eve atmak istiyorum kendimi. Oysa biricik minicik(!) kocama ne kadar kızıyordum dışarı çıkmıyoruz diye.:) Bugün işten başağrısıyla geldim. Hiç hareket edecek halde değildim. Fakat birden bir kuvvetle meşhur Arap kurabiyelerini denemeye giriştim.Amaaann Allah'ım! Neden daha önce denememişim? İftar öncesi olduğu için uzun süre seyrettim kurabiyeleri.Kocacığım gelince lüp lüp götürdü tabi.Güzel mi diye sordum. Önce çok güzel dedi. Benim'o mu daha güzel bunlar mı dedim. Kurabiyeleri işaret etti. Yıkıldım ! Hemen tatmam lazım o zaman. Çorbamı bile bitirmeden ilk işim tadına bakmak oldu. Şöyle tarif edeyim : Lokum gibi tek farkı damağınıza yapışmıyor , ağzınızda eriyor. Bu arada ben yumurtaları haşlarken bir tanesini çatlatmışım dışarı fırladı yumurta ben de 2 haşlanmış yumurtayla yaptım.




Malzemeler : 3 haşlanmış yumurta sarısı
1 paket oda sıcaklığında yumuşamış margarin
2 yemek kaşığı pudra şekeri
1 paket vanilya
aldığı kadar
un

üstüne sürmek için : yarım su bardağı nesquik
yarım su bardağı kakao
yarım su bardağı pudra şekeri


malzemeleriiyice karıştırıp elinize yapışmayacak bir karışım elde ediyorsunuz. Hamurdan fındık kadar parçalar ( en fazla ceviz büyüklüğünde) alıp tepsiye diziyoruz. 180 derece fırında 15-20 dk pişiriyoruz. Kurabiyeler sıcakken hemen toz karışıma buluyoruz , her tarafına yapışıyor karışım. İşte enfes Arap Kurabiyeler

Hiç yorum yok: