12 Eylül 2008 Cuma

Tembellik yapmak istiyorum!!!

Haftanın son günü cuma... Bayılırım ben cumaya. Cumartesiyi getiren gündür çünkü . pazarı da sevmeyişimin nedeni pazartesinin habercisi olması :( Yarın evi baştan aşağı temizliyeceğim. ( Tipik ev kadını oldum . Hani sen pisliği severdin melusina?).

Yapılacaklar listesi :

*Fazla sebzeleri buzdolabı poşetlerine biraz pişirip koyucam.( İşten yorgun gelip de uğraşmak istemediğim zamanlarda kurtarıcım oluyor.)

*Poğaça , börek ,pandispanya , kurabiye yapıp dondurucuya atacağım.( Ani misafiri güzel ağırlayabilmek için.)

*Dolap içleri temizlenecek , çamaşırlar ütülenecek , yerler silinip toz alınacak ( Böylece pazar günü dinlenmeye ayrılacak)

*Alısverişe cıkıp ayakkabı ve çanta alacağım

*Yemek yapmayacağım aksama önce iftara davete gideceğim ardından da başka bir arkadaşa çaya ! ( Sonunda bütün günün yorgunluğunu arkadaşlarla tatlı bir sohbetle noktalayacağım)


NOT: Ben tembelim bu listenin hepsini gerçekleştirebilirsem ev kadını oldum diyebileceğim.

Hiç yorum yok: