27 Eylül 2008 Cumartesi

Çok yoğunum çoookkkk!!!

Bütün bir yazı evde pinekleyerek geçirmiştim. Şimdiyse bırakın blogla ilgilenmeyi evle bile ilgilenemiyorum. Neyse 9 günlük bir tatil var ve biraz evle ilgilenip biraz da dinleneceğim. Hatta yarın detaylı bir temizlik yapacağım. Bu bizim evli bir çift olarakilk bayramımız.
Dün akşam iftar yemeğindeydik. Biraz garip bir yemek oldu. Müdür Bey " Gecen sefer gelmediniz bari bu sefer eşinizle birlikte gelin " dedi. Değerli bir iş adamımızın ( ben kendisini her ne kadar tanımasam da ) iftar yemeğiydi bu. Kocacığımı aldım , içeri girdik . Bir de ne görelim ? Fabrikatör beyin eşinden başka tek bayan benim. Kimseyi de tanımıyorum :)Biz içeri girince tüm gözler bize döndü. Bakındık durduk . Müdür Beyi görüp ona doğru yöneldim. Neyse tanıştırıldık vs. Beni eski iş yerimden tanıyan bir bey , Geleceğinizi bilseydim ben de eşimi getirirdim , dedi. İlginç bir ortamdı yani.

Birazdan da bayram alışverişine çıkacağız. Bir şeyler alacağım bakalım. Hem hava lamış olacağız. Ramazan dolayısıyla da pek fazla gezemedik . Sadece akşamları kahve içmeye çıktık. Şehir dışına çıkmak bana hep iyi gelmiştir. Okuldayken de evlenmeden önce de kafam bunaldığında şehir dışına çıkarım. Evlenince bu lüksünüz ortadan kalkıyor. En azından benim öyle oldu. Şöyle uzun bir seyahate çıksak sevgilimle.Ordan oraya sürüklensek. ÖYle çok istiyorum ki!Duama AMİN deyiniz lütfen :)

Hiç yorum yok: