6 Ekim 2008 Pazartesi

Hastayım !!!

Dün sabahtan bir ağırlık vardı üstümde. Halsiz düştüm epeyce. Akşama doğru sevgili kocam sayesinde biraz iyileştim. Karnım da acıktı. Kendime lavaş arasında havuç , roka , mor lahana ve domatesten oluşan hafif (!) bir yemek yapmak istedim. Epeyce para harcayıp şekilli sebzeler hazırlarım diyerek aldığım rendemde havucumu jülyen usulü kesmeye başladım. Fakat o da ne ? Birden elim kaydı ve serçe parmağımın yan tarafına derin bir kesik attım. Yine kocacığım yetişti imdada.


Gece bi ara bmidem bulanarak uyandım. Baktım benimki sabahın 5'inde TV izliyor. Seni yatırayım dedi ama beni yatağa yatırmasının ardından topu topu on saniye sonra uykuya daldı :) Sabah yine halsiz ve mide bulantısıyla kalktım. İşi arayıp gelemeyeceğimi söyledim ve ölü gibi yattım. Biricik , düşünceli sevgilim beni yalnız bırakmak istemediği için işten izin aldı ve ve eve ancak 17.30'da geldi !!!


Yemekten sonra kesiğime eşim pansuman yaparken zil çaldı . Alt kaomşumuz bizi ziyarete gelmiş!!! Yalnız ev darmadağın: salonda battaniye , bardaklar ,ilaçlar....Bira anda utanarak her şeyi topladık :)

Hemen daha önce pişirip buzluğa attığım sosisli poğaçaları ısıttım . İki gün önce de yaptığım arap kurabiyeleri hayat kurtardı. vŞi,mdi yine halsizim. Yarın işe gitmem gerek ve bu gece tamamlamam gereken şeyler var. Kafam düşmek üzere nasıl olacak bilmiyorum.

Hiç yorum yok: