8 Kasım 2008 Cumartesi

Toz Uçar Yazı Kalır

Vallahi evlendiğimden beri temizlikten başka bir şey yapamıyorum. Evin sadece balkonunu yıkamak 30 dakikamı alıyor. Biaz devasa bir balkonumuz var. Ev de cadde üzerinde. Her gün toz her gün pislik. Ben siliyorum 1 saat sonra leş gibi. Olsun evimi çok seviyorum. Neyse yer silmekle bitmiyor evdeki mobilyaların üstü bol toz. Gören hiç silmiyorum zanneder. Evet tembelim , evet biraz dağınığım ama toz gördü mü deliriyorum. Kimse her gün temizlik yaptığıma inanmıyor. Benim koca da eğer yardımcı alacaksak ukraynalı olsun diyor ben de tıpış tıpış kova ve bez almaya gidiyorum.
Anneme kızardım nerdeyse tozları havada kapacaksın diye ama ne demişler anasına bak kızını al. Efendim sözü bu kadar niye uzattım ki...
geçen hafta kızlarla br pazar gezintisi yapalım dedik. Markette Uzay Toz Savar gördüm indirimli üstelik 2 ytl. Dur bakayım ben bunu deneyeyim dedim. Çarşamba günü elime tozsavarımı aldım ve hepsini alt ettim. Sonuç : Akşama tozlu olması gereken mobilyalarda bugün sadece bir kaç tane var. O kadar sevdim o kadar bayıldım ki... Burdan bir duyuru şimdi de yerkerdeki tozları , saçları , kırıntıyı savan bir şeyler üretin lütfen. E hadi , hadi ...

Hiç yorum yok: