9 Kasım 2008 Pazar

Tırtıl Sosis nım nım nımmmm !



Sabah kahvaltıdan sonra anneme gitdim. Kardeşim de kahvaltı hazırlıyormuş. Sosis de yapayım


dedi. Bir sürü sosis tarifi var . Nasıl yapacaksın dedim. Çiçek sosis yapmayı planlıyorum , dedi. Ben bildiğimiz çiçek sosis yapacak derken bir aparat çıkardı ve sosislere bu şekli verdi. Sadece tavada biraz kızarttık o kadar. Ben de tabağa koyup şekil verdim. Pişerken şerit olan sosisler kıvrıldı ama böyle de hoş oldu ne dersiniz ?



İşte bu da o bahsettiğim alet. Bunun orijinali vardır mutlaka ama bu el yapımı . Sacın bükülmesiyle elde edilmiş.Havuç , patates doğrarken de şık şeyler elde edebiliriz.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Valla bravo süpermiş kim yaptı cicim sana bunu bayıldım ya

Tugba dedi ki...

bunu konserve fabrikasında havuç doğramak için kullanıyorlar ve çalışanlardan sadece biri bunu yapabiliyor.Eminim sen de yapabilirsin 10 parmağında 10 marifet sac plaka bulup bir o yana bir bu yana bükeceksin