23 Kasım 2008 Pazar

Tembel ve Sakar Kızın Not Defteri

Uzun zamandır bir şey yazamadım. Yazmayınca içimde bir suçluluk duygusu oluşuyor. Şimdi de kendimi ödevini yapmadan okula gelmiş ve öğretmene ne diyeceğini bilemeyen öğrenci gibi hissediyorum. Aslında dün gece 11.00 civarı tam yazmaya başlayacaktım ki lodos dolayısıyla elektrikler kesildi .Bu da internet gitti anlamına geliyor. Biz de evde yapacak bir şey bulamayınca kocamla beraber dışarı çıktık. Arabada gece giderken bana tatlı bir uyku bastırır ve yine öyle oldu eve geldiğimizde uykulu bir vaziyetteydim yazacak durumum yoktu.


Geçen gün hamaratlık yapayım dedim ve işe gitmeden önce yemeği pişireyim istedim. Bu arada o yemeği de bir gece önce yapacaktım ama gene kocamın gece yürüyüşü geldiği için onu yarım bırakıp yürüyüşe çıktık. Eve geline de pişirmeye fırsat olmadı bari sabah pişireyim dedim. Bilin bakalım ne oldu? Yemek yakmadaki maharetlerim devam ediyor tabiki . Haliyle biz içerde konuşmaya dalmışken yemek yandı. Akşam da işten geç geldim aperatif bir şeyler yapayım bari dedim. Ortaya paçavra börek ve morlahana salatası çıktı.

Hiç yorum yok: