25 Ocak 2009 Pazar

Mutlu Çikolatalı Süt



İçeceğinn her türlüsüne bayılırım. Ders çalışırken , sohbet ederken , film izlerken hep sıcak ya da soğuk bir şeyler eşil ederse keyfim ikiye katlanır. Ben malesef süt içmeyi sevmiyorum. Küçükken de yumurtamı ve sütümü 3 isteğini yerine getirmek kaydıyla kardeşime verirdim. Hoş , o hem süte ve yumurtaya bayılırdı hem de 3 isteği yerine gelirdi. Bir taşla iki kuş yani :) Bir eksisi var ki hep benden büyük olduğunu düşünürler ve benden 10 kilo kadar fazla. Ben şu son 10 kiloyu almasaydım aramızda 20 kg fark olacaktı...Neyse...


Neden adı mutlu süt peki? Bana süt içirmeyi başardığı için mi? Hayır ! Ben yapacaklarımın bir listesini yaparım hep. Yoksa unuturum. En basit şeyi bile yazmam gerek. Bunu da notlarıma muzlu süt yazacağıma mutlu süt yazmışım :) O sebeble adı mutlu çikolatalı süt olsun. Zaten onu içen de mutlu olacak :)
Malzemeler : 1 bardak soğuk süt
40 gr çikolata
1/2 muz
Sütü ısıtıp içine çikolatayı atıp karıştırıyoruz. Çikolata eriyince içine ezilmiş muzu koyup blendırdan geçiriyoruz ve afiyetle içiyoruz.


5 yorum:

3prenses dedi ki...

çok hoşsun gerçekten.mutlu sütü deniyicem.

3prenses dedi ki...

bu arada,mimlendiniz.

Tugba dedi ki...

aaa ilk mimim bu benim :)

ZET Fashion dedi ki...

Mmmm nam nammm
muzlu süte bayılırım, bir de çikolata eklenince muhteşem bir şey oluyodur eminim, denicem en kısa zaman da :)

Tugba dedi ki...

Z Fashion ,
hem lezzetli hem de pratik
afiyet olsun :)