26 Ocak 2009 Pazartesi

Ben de Mimlendim!

Evet , bu da oldu ! daha blog yazarlığına başlamadan önce bu mim olayını kavramakta güçlük çekiyordum. Allah Allah , ne ola ki acep , diye googleda arama yaparken bulurdum kendimi :) ve 3prenses tarafından mimlendim. Mim konusu tam bane göre zira bizim evde bir oda çalışma odası ve kırtasiye gibi ne ararsan var. Eşimin mabedi de diyebiliriz oraya.
Mimin konusu en yakınımızdaki kitabı alıp 161. sayfadan 5. cümleyi yazmak. Şimdi en yakın dediğimizde odaya girdiğimde , sağım benim kitaplığım solum eşimin kitaplığı . Onunkisi kapıya daha yakın ama ben kendime torpil yaptım ve kendi kitaplığıma yöneldim. Şimdi yazıyorum o 5. cümleyi.

Orada iki arkadaş , " Kavaid-i Osmaniye" ile Şirket-i Hayriye nizamnamesinin esaslarını hazırlarlar.

Ben de mimlemesem kimseyi. .. Takip ettiğim kadarıyla bu oyunu oynamak istemeyenler var ve kimseyi de zorlamak istemiyorum. Ama 3 prenses e bana bir ilki yaşattığı için tekrar teşşekkür ediyorum. :)

4 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Tebrikler Melusinacim :)) Gelsin mimler :)) ama bir sure sona sana da fenaliklar gelecek benden soylemesi :)) Kocaman sevgiler :))

Tugba dedi ki...

ben de yorumlar dahilinde kimseyi mimlemedim zaten moonishcim :) Benden de sana sevgiler ve mutlu bir hafta diliyorum :)

3prenses dedi ki...

teşekkürler melusina.benimde ilk mimlendimdi.

Tugba dedi ki...

senin de ilk mimin hayırlı olsun 3 prensesciğim :)