30 Mayıs 2009 Cumartesi

Hanta Virüsü ve Portföy Çantaya Zincir Vurmak..

Kocam Hanta virüsü seminerinde bilgilenirken ben de biraz dolaştım . Collezione' a girdim ,bakındım , tam çıkarken sepetin içindeki cüzdanlar dikkatimi çekti. Bir iki karıştırmayla bu portföy çantaya rastladım ve hemen kasaya yöneldim. Benim düşünmeden aldığım çok az şey vardır. Üstelik 10 lira. Ama ben elde çanta taşıyamam kaybederim çünkü. Hemen tuhafiyeden bir zincir aldım ve tam benlik bir çanta oldu.

Bu arada Hanta virüsü farelerden bulaşıyormuş ve fareleri zehirlersek de doğanın dengesini bozuyormuşuz. Zaten baş edemezmişiz. Bir fare bir senede yüzlerce doğuruyormuş. Kedi beslemeliymişiz. Fareden insana bulaşıyormuş ama insandan insana bulaşmıyormuş. Bir de evimizi süpermarkete çevirmeyecekmişiz. Açıkta yiyecek bırakmayacakmışız. Fare eğer yiyecek bulursa kaynak tükenmeden gitmezmiş. Boşuna da fare yemi koymayacakmışız çünkü akıllı hayvanlarmış. Bildiği yiyecek dururken bilmediği yemi yemezmiş. İşte böyle.. Yarın da yerleşmenin keyfini çıkartıp " yeni ev partisi" vereceğiz . Yokum ben yani :)

1 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Canta cok guzel :)) Zincir de orjinalmis gibi duruyor :))

Fare... aman aman :))