2 Haziran 2009 Salı

Ev Yapımı Kakaolu & Nesquick'li Puding


Dün canım ttalı bir şeyler çekiyor. açılmış da süt var bozulmasın istiyorum. Sütlaç mı yapsam derken ben bir puding denemesi yapayım dedim. İyi ki demişim Danoneleri aratmayan bir tat elde ettim. Oldu size ev yapımı danette :) Açıkçası elde ne varsa sütün içine boca ettim ya olmazsa diye korkarak. Korktuğum başıma gelmedi ve nefis oldu.

Malzemeler :
1litre süt
1 kaşık un
3 kaşık nişasta
2 kaşık kakao
1 kaşık Nesquick
1,5 bardak şeker
1 kaşık margarin

Kuru malzemeleri karıştırıyoruz. Sütü yavaş yavaş ilave edip topaklanmasın diye hızla çırpıyoruz. Koyu kıvam alıp fokurdayınca ateşten alıp margarini ilave ediyoruz . Mikserle 5 dakika çırpıyoruz ve servis kaselerine boşaltıyoruz. Afiyetle yiyoruz.

3 yorum:

DuruButik dedi ki...

nefis görünüyor. kakaolu pastalara bayılıyorum.ben de bugün krem karamelli kek yaptım. bir gece dolapta durması gerekiyor. tatmak için sabırsızlanıyorum.
sevgiler...

Unknown dedi ki...

slm, finale katılmaya hak kazandın. Lütfen mailini gönderebilir misin?

Stil Direktoru dedi ki...

Bir parça kurdela bile sunumu nasıl da şık yapmış ellerine sağlık.