2 Ekim 2008 Perşembe

Tefal , Sen Her Şeyi Düşünürsün !!!

Ama Türkiye biraz geç aklına geliyor sanırım. Eğer ben kaçırmadıysam bu ürünler henüz Türkiye' ye gelmedi. Ben de Amozon.co.uk 'da gezinirken rastladım. Resimler ordan alıntı.

1. Bu fritöz sadece 1 kaşık yağla kızartma yapıyormuş. Süper fikir bence ! Hem yağdan hem kilodan tasarruf

2. Bu da ilginç bir fikir gibi geldi bana. 3 yemeği aynı anda pişiren bir alet . Hem de tatlı , sebze ve et yemeklerini aynı zamanda pişirip kokularını birbirine karıştırmıyor.

3. Buna benzer bir kahvaltı setini Mudo 'da görmüştüm. O hem kahve ,hem tavada yumurta hem de fırında kızarmış ekmek yapıyordu. Bu ürün ise sadece ekmek kızartıp yumurta yapıyor (Sadece diyorum, bi makineden beklentim çok fazla sanırım)

4. Bu ürün bence içlerinde en ilginç olanı. Düğmeye basıyorsunuz. 3 saniye içinde sıcak ya da soğuk su yapıyor ve 1.5 litre haznesi var.

Hiç yorum yok: