16 Aralık 2008 Salı

Kendini Cheese Cake Sanan Pastacık








Bu aralar bende bir tembellik var ki sormayın. Herhalde tatil modundan çıkamadım. Sabahları kalkıp işe gitmek ölüm gibi geliyor. Yine de biz her akşam tatlı yemezsek bir eksiklik hissederiz. Baskül ailesiyiz ne de olsa. Uzun zamandır cheese cake yapmak istiyorum ama bana çok uğraşmalıymış gibi geliyor. Her zaman söylediğim gibi ben tembel bi insan evladıyım ve basit işlerden hoşlanıyorum. Bu da içinde labne olduğu için kendini cheese cake sanan 15 dakikalık pastam. Buzlukta her zaman bulunan kek parçalarıyla yaptım.
Malzemeler:






  1. Artık kakaolu kek parçaları



  2. 1paket cappuccino ( tek içimlik paket)



  3. 1 paket krema ( 200 ml)



  4. 1 paket labne



  5. 1 çay bardağı pudra şekeri








Kek parçalarını rondoda iyice ezdim. Önce cheesecake misali margarinle yoğurayım dedim ama bakktım yumuşamıyor , aklıma cappuccinoyla ıslatmak geldi. cappuccinoyu bir bardak sıcak suyla ısladım ve keke döküp yoğurdum. Kurabiye hamuru gibi bir şey oldu ve hamuru kalıba ezerek yerleştirdim. İnce bir tabaka oldu tabi. Krema ve pudra şekerini 5-10 dakika çırptım. Başka bir kenarda labneyi krema kıvamına gelene kadar çırptım ve kremaya ekledim. Bu karışımla da kekin üstünü kapladım ve buzdolabına kaldırdım. Üzerini reçel , meyve sosu , kakao veya çikolata sos ile de süsleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok: